Kezdőlap Rólunk Árak Ajánlatkérés Szolgáltatások Infók Csomagkövetés Szerződéskötés GYIK Kapcsolat

Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítási információk

Mekkora méretű csomagokat szállítanak?

Mérethatárok: Övméret: max. 3 méter (2 X a magasság + 2 X szélesség + 1 X hosszúság, max.: 300 cm.); hosszúság: maximum 0,8 méter

Mennyi lehet egy csomag maximális súlya?

Egy csomag súlya legfeljebb 50 Kg lehet.

Milyen árukat nem szállítanak?

- különleges értékű áruk, pl. nemesfémek, ékszer, pénz, érmék, műtárgyak, mindenféle értékpapír, pénzértékű dokumentumok, kisorsolt, nyereményszelvények, pályázatok, késedelmi kötbérrel terhelt dokumentumok, okirat és bélyeg
– nem kielégítő csomagolású vagy csomagolás nélküli küldemények, különösen törésveszélyes áruk esetében, valamint nem kielégítő, tévedésre okot adó jelölésű vagy jelölés nélküli áruk
– összepántolt csomagok
– mindenfajta romlandó áru
– meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (zsírok, olajok stb.)
– kegyeleti érzéseket sértő tárgyak,halotti hamvak és földi maradványok
– élő növények és állatok
– narkotikumok, egyéb hallucinogén és a BTK.-ban meghatározott anyagok
– szúró-,vágó- és lőfegyverek,lőszer,robbanószer, ADR szállítás köteles áruk
– magánszolgáltatók általi továbbításból kizárt áruk
– 3 m-t hosszúságot, illetve 3,2 m körméretet meghaladó áruk
– „postán maradó” küldemények, illetve postafiókra és hely

Veszélyes (ADR) áruk szállítását is vállalják?

Veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállaljuk.

Van biztosítás a csomagokon?

A csomagokat 520 EUR értékig automatikusan biztosítjuk. Magasabb értékű csomagok biztosítása esetén kérje egyedi ajánlatunkat. Bővebb információt a szerződésben talál a csomagbiztosítást illetően.

Bevásárlóközpontokba szállítanak?

Nem. Jelenleg csak házhozszállítással foglalkozunk.

Raklapos küldeményeket szállítanak?

Egyedi és folyamatos megbízásokat is kiszolgálunk.

Utánvét

Milyen módon történik a beszedett utánvét összegek kifizetése?

Az utánvét összegeket kizárólag banki átutalás formájában tudjuk eljuttatni Önhöz. A beszedett összegeket heti rendszerességgel utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra.

Mikor történik a beszedett utánvét összegek átutalása?

Az utánvét összegek átutalása heti rendszerességgel történik a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Az utalt összegekről minden esetben küldünk egy részletes elszámolást.

Mikor történik a beszedett utánvét összegek átutalása?

Az utánvét összegek átutalása heti rendszerességgel történik a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Az utalt összegekről minden esetben küldünk egy részletes elszámolást.

Hogyan módosíthatom egy feladott csomag utánvét összegét?

Az utánvét összeget a kiszállítás megkezdéséig áll módunkban módosítani. Kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az info@bk-trans.hu email címen vagy a +36 70 411 8526-as telefonszámon

Mennyi lehet egy csomag maximális utánvét összege?

Az utánvét összege maximum 500,000 Ft lehet.

A vásárlónak van lehetősége bankkártyával kifizetni az utánvét összeget?

Jelenleg sajnos nincs lehetőség helyszíni bankkártyás fizetésre.

Csomagkézbesítés

Mikor kézbesítik a csomagokat?

Futáraink leghamarabb a felvételt követő munkanapon kézbesítik a csomagokat 08:00 és 17:00 óra között.

Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot?

Sikertelen kézbesítés esetén futárunk a következő munkanapon ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ezt a szolgáltatást minden ügyfelünknek díjmentesen biztosítjuk.

Kap valamilyen értesítőt a címzett csomagja érkezéséről?

A kézbesítés előtti napon email értesítőt küldünk a címzettnek. Igény szerint SMS értesítő küldésére is van lehetőség.

Csomagfelvétel

Hol történik a csomagok felvétele?

A csomagok felvétele minden esetben a szerződésben megjelölt telephelyen történik.

Van lehetőség több telephelyet használni?

Természetesen igen. Több telephely esetén Ön mindig az aktuális telephelyre kérheti a futár kiállást.

Hogyan tudok futár kiállást rendelni a telephelyemre?

A futár kiállást megrendelheti az ügyfélszoftverből, vagy hívhatja ez ügyben az ügyfélszolgálatot is.

Mikor jön a futár a csomagokért?

Futáraink 08:00 és 17:00 óra között veszik fel a csomagokat a szerződésben megjelölt telephelyről. A futár kiállás az ügyfélszoftverből rendelhető meg a következő munkanapra. Igény szerint beállítható a rendszeres kiállás, így Önnek nem kell minden alkalommal manuálisan megrendelnie a futár kiállást.

Csomagrögzítés

Hol tudom rögzíteni a csomagokat?

A csomagokat az internetes ügyfélszoftverben (a https://ugyfelszoftver.bk-trans.hu/ címen) tudja rögzíteni.

Tudok rögzíteni csomagokat tömegesen?

Igen. Az ügyfélszoftverben a Csomagrögzítés menüpont alatt a CSV feltöltés gombra kattinta feltöltheti a CSV fájlt. A minta fájlt ide kattintva letöltheti. Ha további segítségre lenne szüksége, kérjük keresse ügyfélszolgálatunk.

Számlázás

Mikor kapok számlát?

Rendszerünk heti rendszerességgel állítja ki a számlát melyről információs emailt küldünk az ügyfélszoftverben megadott email címre.

Van lehetőség havi számlázásra?

Jelenleg nincs lehetőség havi számlázásra.

Mennyi időm van befizetni a számlát?

A számla befizetésére 10 MUNKANAP áll rendelkezésére.

Hol találom meg a számláimat?

Az ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt az összes kiállított számláját megtalálja.

Hogyan fizethetem be a számlát?

A számlát banki átutalással és online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti.

Egyéb

Mi az az ügyfélszoftver?

Az ügyfélszoftver egy internetes címen elérhető adminisztrációs felület. Itt tud elvégezni minden feladatot a csomagok feladásával kapcsolatban, például: Csomagok rögzítése, ügyfél felvétel, futár kiállás rendelés ... stb.

Ha kevés csomagom van, akkor is érvényesek a feltüntetett árak?

Természetesen igen. Nem kérünk garantált csomagszámot, így minden esetben a feltüntetett árak vonatkoznak Önre.

Számolnak fel útdíj és üzemanyag felárat?

Nem, nálunk nincsen útdíj és üzemanyag felár.

Magánszemélyek is igénybe vehetik a szolgáltatást?

Nem, magánszemélyek eseti megbízásait nem áll módunkban teljesíteni.